5 תשובות
הלכתי לישון
כן הלכתית לישון
שואל השאלה:
וזה עבר?^
אנונימית
היי אהובה,
בבקשה תשתדלי בפעם הבאה אם תלכי למסיבה לשמור על אוזנייך ועל השמיעה שלך ותשתמשי באטמי/מגני אוזניים.
שמעתי מקרים שאנשים איבדו חצי מהשמיעה שלהם כי היו הולכים באופן כמעט קבוע למקומות עם רעש חזק מידי כמו שירים.
חס וחלילה לא אומרת שיקרה לך אבל קרו מקרים וממשיכים לקרות אז בשבילך אני אומרת לך בכלל לא בכוונה להלחיץ 3>>
אנונימית