4 תשובות
פינלנדיה וואן גוך לא משהו לטעמי.. הם סתם דופקים את ראש ולא נהנים מהם.. אם כבר וודקא אז גריי גוס או בלבדר.. ערק זה אח! גם טעים וגם זול! ואפשר לקחת גם בירה (סן מיגל-הבירה הכי טובה בספרד!) או יין.. תלוי בסיטואציה
אני אוהבת ערק (איך שלא כותבים)
פילנדייה, ואנגוך...
אנונימי
רום! זה הבסיס לכל הקוקטילים השווים! וגם נקי הוא מצויין!
באותו הנושא: