4 תשובות
גם "היי מה איתך" זה בסדר
אבל את צריכה לפתוח ולדבר על הכל
שואל השאלה:
פשוט "היי מה איתך?"
אני חושב שכמו בכל מערכת יחסים מה שצריכים לעשות זה באמת לדבר על הדברים שמרגישים ולפתור אותם

אני חושב שאת צריכה לשלוח לה הודעה להגיד לה שאתן צריכות לדבר ולהגיד את מה שכתבת פה, ושתדברו על זה.
ואם אפשרי פנים אל פנים אז בכלל טוב
תשאלי אותה מה איתה