3 תשובות
הם מאמינים בתנך שלנו וכל הברית החדשה מתבססת על התנך שלנו שהם מכנים
"הברית הישנה" הם מאמינים באלוהים שלנו ובהתגלמותו בגוף האדם , ישוע.
ישוע היה יהודי דתי שלימד תורה יהודית נולד ומת יהודי.
הנוצרים סוגדים ליהודי, מלמדים את התורה היהודית שלו שהיא כביכול עבודה זרה ולא מקובלת ביהדות.
התורה של ישוע יהודית לחלוטין ככה שהאמונה שלהם מתבססת על יהדות
מפני שגם הם מאמינים בה' ובתנך.
כי גם הם מאמינים בתנ"ך