התחברות
הרשמה
שווה לחדש החלקה אם עבר 7 חודשיים וגדל שורש ??
כאלו לעשות בחול המועד , שווה?
7 באפריל 2023, 11:57
החלקת שיער
החלקה
4 תשובות
כן למה לא
ח
חומוס זה טעים123
כן
ב
ביסוש
כן
E
Eleleleleelel
כל הקטע של לחדש החלקה זה כדי להחליק את השורש שגדל, אז כן
*
*שם כלשהו1717
באותו הנושא:
שווה או לא שווה לעשות החלקה? ותסבירו למה
האם שווה לי לקנות אייפון 13 רגיל מתצוגה של חודשיים ב2950 טוענים שהוא חדש
אני מתולתלת ובא לי לעשות החלקה אני מפחדת שבסוף לא יהיה דרך חזרה לאחור ושאני אצטרך לחדש כל חודשיים
בנות עשיתי החלקה לפני חודשיים וגדל לי קצת שורש זה הגיוני שבכזה קצת זמן?
מה לעשות אם השורש גדל ולא בא לי לחדש החלקה?
שלום, שווה לעשות לי ולאמא שלי החלקה, אני החלקה יפנית, והיא קראטין (משקמת) +שמפו+מסיכה ב1050?
עשיתי החלקה לפני 8 חודשים וגדל לי השורשים ולא באלי לי לחדש(באלי לרצות לתלתלים),איך להרוס החלקה?
אני עם החלקה 10 חודשיים וגדל לי מלא שורש אם אני אעבור קצת עם מחליק זה מסוכן ?
שאלה לקהל של סטיפס אני רוצה לעשות בחלקה ולהיסתפר זה שווה לי?? היסתךרתי לפני חודשיים והשיער היתארח לי אז זה שווה להיתספר
לפני לפחות חודש-חודשיים אני עשיתי לעצמי שעווה בגבות ולא יצא שווה, וזה עדיין לא גדל...
יש פה בנות שעשו החלקה וגדל להן שורש מתולתל?