התחברות
הרשמה
זה רק אני או שבנים אומרים שאגם בוחבוט יפה ובנות אומרות שלא
לא תמיד אבל לרוב
מהות: לדעת האם זה רק אני חושבת ככה
7 באפריל 2023, 09:35
אגם בוחבוט
מראה
4 תשובות
היא לא הטעם שלי.
(זכר)..
Minsnri
היא יפה לדעתי
ע
עדן חסון אהבת חייי
היא יפה
כ
כבר לא.
לא יודע לא שמעתי מישהי אומרת שאגם בוחבוט לא יפה
נ
נודרנדר69
באותו הנושא:
אנשים לפעמים אומרים לי שאני דומה לאגם בוחבוט, לקחת את זה כמחמאה?
זה נכון שאגם בוחבוט כבר לא כמו פעם?
בנים אגם בוחבוט יפה בעיניכם?
למה כולם אומרים שאגם בוחבוט זמרת לא טובה?
ידעתם שאגם בוחבוט היא רק בת 14?
אני חושבת שאגם בוחבוט יותר מדי מנסה לשמור על התדמית שלה בקטע רע, כאילו..:
זאת רק אני שמתי לב או שאגם בוחבוט יפה רצחח
למה אומרים שאגם בוחבוט לא הגיעה לשום מקום?
עוד מישהו חושב שאגם בוחבוט לא מתאימה לדיבוב הזה?
אני היחיד שלא מקבל את זה שאגם בוחבוט יצרה את השיר "כמו בריו" בגיל 11?
בנים - אגם בוחבוט נראית טוב לדעתכם?