9 תשובות
תפסי מרחק זה מוזר
Vas
לא רע במהממת ומושלמת אבל אם הוא ממש מגזים אז זה כבר פחות נורמלי
אולי זה בצחוק, אם זה לא אז לא ממש, תלוי אם את מרגישה עם זה בנוח
מוזר
שואל השאלה:
אני לא יודעת כבר מה נחשב נורמלי, אנחנו מדברים אולי 3 ימים וזה מרגיש לי טיפה מוגזם כי הוא לא באמת מכיר אותי
אנונימית
נורמלי רצח
גבר טיפוסי
טיפה לא סביר
אני לא הייתי מרגישה בנוח