9 תשובות
תפסי מרחק זה מוזר
לא רע במהממת ומושלמת אבל אם הוא ממש מגזים אז זה כבר פחות נורמלי
אולי זה בצחוק, אם זה לא אז לא ממש, תלוי אם את מרגישה עם זה בנוח
מוזר
שואל השאלה:
אני לא יודעת כבר מה נחשב נורמלי, אנחנו מדברים אולי 3 ימים וזה מרגיש לי טיפה מוגזם כי הוא לא באמת מכיר אותי
אני לא יודעת כבר מה נחשב נורמלי, אנחנו מדברים אולי 3 ימים וזה מרגיש לי טיפה מוגזם כי הוא לא באמת מכיר אותי
אנונימית
נורמלי רצח
גבר טיפוסי
טיפה לא סביר
אני לא הייתי מרגישה בנוח
באותו הנושא: