11 תשובות
קצת
כי למה נכנסת איתו לזוגיות אם את לא אוהבת אותו וסתם גרמת לו לפתח רגשות
בכל מקרה תעשי את זה כמה שיותר מוקדם ותני לו הסברים
כי למה נכנסת איתו לזוגיות אם את לא אוהבת אותו וסתם גרמת לו לפתח רגשות
בכל מקרה תעשי את זה כמה שיותר מוקדם ותני לו הסברים
ברור שלא רעה
זה לגיטימי את לא נמשכת הכל טוב
זה לגיטימי את לא נמשכת הכל טוב
לא רעה.
את לא אןהבת אותו וזה לא אשמתך.
תצאי מהזוגיות הזאת.
את לא אןהבת אותו וזה לא אשמתך.
תצאי מהזוגיות הזאת.
אני לא מסכימה עם הלו קיטי
אפשר להתיכנס לזוגעיות לפני שאת בטוחה שאת אוהבת לוקח זמן לפתח רגשות כאלה חזקים
דבר שני יכול להיות שבהתחלה חשבת שהוא חמוד ועכשיו פשוט עבר לך זה ממש סבבה
אפשר להתיכנס לזוגעיות לפני שאת בטוחה שאת אוהבת לוקח זמן לפתח רגשות כאלה חזקים
דבר שני יכול להיות שבהתחלה חשבת שהוא חמוד ועכשיו פשוט עבר לך זה ממש סבבה
את בסך הכל בן אדם בדיוק כמוהו וזה בסדר לאבד רגשות זה קורה הרבה במערכות יחסים, חשוב שתדברי איתו כמה שיותר מוקדם ותסבירי לו איך את מרגישה
את לא רעה, זה אמנם כואב כשאת לא אוהבת אותו אבל זה עדיף מאשר קשר שאין בו אהבה הדדית. תלכי על זה ותפרדי, מקווה ששניכם תצליחו למצוא טוב יותר. תלמדי מהקשר שהיה ויהיה בסדר בסופו של דבר :)
שואל השאלה:
ומה אני אגיד לו שהסיבה ?
ומה אני אגיד לו שהסיבה ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שיפגע
אני לא רוצה שיפגע
אנונימית
שאת מרגישה שזה פחות מתאים לך ושאת לא רואה את הקשר הזה ממשיך ומתפתח
אני בטוחה שיבין ^
אני בטוחה שיבין ^
תגידי לו את האמת, נכון שזה יכול לפגוע אבל הכי טוב שתסבירי לו באמת איך את מרגישה ותהיי כנה איתו בדיוק כמו שאת היית רוצה שהוא יהיה כנה איתך
^^^כך או כך אני מאמינה שהוא יפגע אם הקשר חשוב לו. תאמרי לו את האמת - שאת לא מרגישה כלפיו רגש, ואת לא רוצה למצוא את עצמך איתו בזוגיות שהאהבה בה לא הדדית ושזה עדיף מבחינתך לסיים אותו, לטובת שניכם.
באותו הנושא: