9 תשובות
יואו אני גם צריך שכחתי מה זה
שואל השאלה:
זה הקישור לשאלה
אנונימית
איקס לא יכול להיות שווה 1/-1
את צריכה להסתכל על המכנה ולבדוק איזה מספר שתציבי "יאפס" את המכנה כלומר- יגרום לאחד המכנים להיות שווה 0
המספר/ים שיוצאים זה התחום הצבה
איזה כיתה את?
אנונימית
שואל השאלה:
ט
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי כלום ובשאלה ככה רשום
אנונימית
מה מבקשים ממך לעשות במשוואה הזאת?
אם ביקשו רק תחום הצבה אז את פשוט כותבת x1,-1
יש באמצע סימן שווה עם קו עליו פשוט סטיפס לא מראה את זה