6 תשובות
איזה סגנון? אני בכיוון של רוק, הארד רוק, פאנק, מטאל..
ארקטיק מאנקיז
קווין
הדג נחש
לנה דל ריי
מוניקה סקס
דה סמיתס
ביסטי בויז
נירוונה
מיוז
ליידי גאגא
טונה
דפש מוד
גרין דיי
קווין
הדג נחש
לנה דל ריי
מוניקה סקס
דה סמיתס
ביסטי בויז
נירוונה
מיוז
ליידי גאגא
טונה
דפש מוד
גרין דיי
שואל השאלה:
יואו אני אוהבת את השיר until i found you
יואו אני אוהבת את השיר until i found you
אנונימית
יש לי כמה בביו מוזמנת לראות :))
everyday normal guy 2
שואל השאלה:
green girl.
אני פחות מתחברת לסגננון הזה , יותר פופ קלאסי ברור שיש גם שירי רוק שאני אוהבת אבל לא הרבה
green girl.
אני פחות מתחברת לסגננון הזה , יותר פופ קלאסי ברור שיש גם שירי רוק שאני אוהבת אבל לא הרבה
אנונימית
באותו הנושא: