10 תשובות
שואל השאלה:
זה מה שעשיתי אבל קיבלתי קצת שיזוף
זה טוב, פשוט כרגע עוד לא קיץ, אני ממליצה על חוף באילת או במדינה אחרת
שואל השאלה:
אז מה אם לא קיץ
יש ימים שיש ממש שרב
אז מה לא ננצל את הימים האלו ונלך לים? נו באמת
שואל השאלה:
אני לא יכולה להגיע לחוף באילת ולמדינה אחרת
נו באמת
אפשר להשתזף בכל מקום אני פשוט לא ממש מצליחה
תנצלי את הימים וכן תלכי לים, אבל אני אומרת שהשמש עדיין לא כל כך חזקה, את יכולה בימים האלה להשתזף אבל מומלץ לחכות לקיץ
שואל השאלה:
אני הלכתי בשלישי והייתה שמש מאוד חזקה בקטע כזה שאפילו הטלפון שלי היה חם והפסיק לעבוד
שואל השאלה:
עד שאני אקרר אותו כאילו
שואל השאלה:
כבר אפריל ויש ימים שיש שרב
נגיד ביום ראשון אמרו אז אני אלך לים
תלוי המזג האוויר, כרגע לא קיץ א זאת לא תצליחי אבל בקיץ שבקרוב תצטרכי לשם קרם הגנה ופשוט לשכב (לא בצל) מומלץ ביום עם שמש חזקה
שואל השאלה:
?