4 תשובות
זה הגיוני שאת מתרגשת אם את עדיין חושבת שאת לא מוכנה וזה מוקדם מידי ואת לא מרגישב בטוח פשוט תסבירי לו את זה והכל יהיה בסדר בתכלס מה אפשר להכיר על בן אדם רק בשבועיים
תקחי את הכל באיזי. תנסע להירגע ותנצלו את הרגע שהוא איתך
מטעות שלי מפעם, עדיף לא להיות סגורים
תנסי להריגע ולחיות את הרגע
מטעות שלי מפעם, עדיף לא להיות סגורים
תנסי להריגע ולחיות את הרגע
תנסי*
ותנצלי*
באותו הנושא: