7 תשובות
revolver כנראה
שואל השאלה:
לדעתי או the getaway של red hot chili peppers או going to hell של the pretty reckless
אנונימית
revolver
abbey road
the kink kontroversy
rubber soul
a hard day's night

גם כל העטיפות של האלבומים של רד ולווט ממש יפות לדעתי
במיוחד the reve festival finale
in utero-nirvana
אנונימית
על תמאש ועל העוקץ - האחים צברי
אני לא יודעת אם זאת העטיפה הכי יפה בעיניי אבל אני ממש אוהבת את של פינק פלויד
יש הרבה וכל אחד יפה בדרך שלו
קשה להחליט.
מפלצות התהילה של משינה