5 תשובות
מה הטעם שלך במוזיקה אבל ?
אנונימית
אני לא יודע איזה סגנונות את אוהבת אז אני לא בטוח אם היית מגדירה את הפלייליסטים שלי כ''טובים''
שואל השאלה:
אוהבת מאוד רוק קלאסי, אבל הכל הולך
אוהבת מאוד רוק קלאסי, אבל הכל הולך
אנונימית
הנה פלייליסט שאני אוהב (לא שלי):
באותו הנושא: