7 תשובות
כן הגיוני.
יש משחה כזאת של veet להורדת שיער שאת יכולה לנסות. אולי יעזור.
כן, זה ממש הגיוני. כל גילוח בעצם מביא לצמיחה מהירה יותר של השיער באיזור שגולח.
אני ממליצה לך בחום להתחיל תהליך של טיפול לייזר כי זה סתם יהיה לך בסוף מציק ומגרד ולא נעים גם לך וגם לפרטנר/פרטנר עתידי שלך
שואל השאלה:
אמא שלי בחיים לא תתן לי לעשות טיפולי לייזר ואין לי כסף בשביל זה
אנונימית
כן זה הגיוני
הגיוני
אפשר שעווה
כן, הגיוני. אפשר לייזר ושעווה.
אז אולי תנסי לעשות שעווה רק במפסאות, לקנות מכונת גילוח ביתית (כן, יש כאלו), או לחסוך כסף בעצמך.
באמת שמניסיון כבר עדיף לא לגלח שם ולהוריד רק מתי שבאמת צריך וגם רק איפה שאת באמת צריכה כי אחר כך זה סתם עוד סבל וכאב