16 תשובות
gamnastyle זה השיר שכולם מכירים והוא קייפופ
זה אף פעם לא יהיה טוב,בכל פעם שאני שומע שיר קיי פופ אני מתחיל להעדיף את צפון קוריאה
אני באופן אישי לא שומעת קייפופ אבל אני לא שונאת את זה ופעם אחת שמעתי שיר קייפופ אחד בשם villain נראלי ואהבתי ממש
שואל השאלה:
starlight anya של מי ?
אנונימית
^^ חחח
יש שירים שלטעמי הם מזעזעים אבל יש בהחלט שירים יפים
אנונימית
שואל השאלה:
מיקאסה אקרמן, כן כולם מכירים את gangnam style
אבל לא כולם יודעים שזה שיר קייפופ
אנונימית
שואל השאלה:
wcfddxv ולמה זה בחיים לא הייה טוב ?
80% אחוז מזמרי ולהקות קייפופ כבר עושים הופעות ברחבי העולם ומגיעים למקומות כמו ה-billboard, בוא...........
אנונימית
כי זה לא מוזיקה אמיתית,גם פופ אמריקאי לא טוב. המוזיקה נוצרת בכמה דקות מהמחשב והמילים לא קשורים אחד לשני בלי משמעות,הדבר היחידי שמושקע זה הקליפ.אפילו בהופעות זה פלייבק.לא תשמעי כלי נגינה אחד.
שואל השאלה:
אהה ומה זה מוזיקה אמיתית בשבילך? וגם איזה כמה דקות אנשים בתעשיית הקייפופ עובדים חודשים בשביל להוציא כמה פעמים בשנה אלבומים וסינגלים חדשים, תעשיית הקייפופ היא תעשייה קשוחה.
הרבה להקות וזמרים כותבים או מלחינים תשירים של עצמם ראית אפילו את המילים מתורגמים ? לא נראה לי... וכן שמים פלייבק אבל לא כל הזמן הם כן שרים לייב... זה מובן שייסימו פלייבק כי הם פאקינג רוקדים באמצע... וכן יש להקות וזמרי קייפופ שמפוקסים יותר על כלי נגינה אחרים כמו
xdinary heroes, rolling quarts, day6
ועוד
אנונימית
להקה מושלמת.

^לא להתייחס לאנשים שמדברים שטויות, גם ליצור מוזיקה במחשב זה לא סתם ללחוץ על כמה כפתורים
שומעים שהם משקיעים המון בכל שיר.
מוזיקה בשבילי זה
הביטלס
קווין
אלביס פרסלי
פרנק סינטרה
לואיס אמסטרונג
הרולינג סטונס

זמרים שצריכים רק פסנתר ויכולים לרגש אותך
שואל השאלה:
אוקיי? זה עדיין לא מסביר למה זה לא מוזיקה אמיתית רק בגלל שהם לא הביטאלס, קווין, אלביס פרסלי וכל הרשימה שלך, לא אומר שזה לא "מוזיקה אמיתית"
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי? זה עדיין לא מסביר למה זה לא מוזיקה אמיתית רק בגלל שהם לא הביטאלס, קווין, אלביס פרסלי וכל הרשימה שלך, לא אומר שזה לא "מוזיקה אמיתית"
אנונימית
הביטלס להקה מושלמת
גם הרולינג סטונס
כל הזמרי קיי פופ מנצלים את המוזיקה בשביל כסף,וזה מה שהופך אותם לחסרי כישרון עם אפס כוונה ליצור מוזיקה אמיתית או חדשה
שואל השאלה:
מי זה ה"כל"? וגם זה לא הם, זה החברות והסוכנות שיש בתעשיית הקייפופ כמו שאמרתי מקודם תעשיית הקייפופ הם תעשייה קשוחה אבל זה לא אומר שזה "כולם" יש זמרים עצמאים בקיי-פופ עושים את זה בשביל אושר ושמחה לאנשים אחרים
אנונימית