7 תשובות
לכי ותדאגי להתמזמז לו מול הפרצוף עם מישהו/ מישהי
שואל השאלה:
וגם בלי קשר מרגיש לי כאילו זה טיפה סותר את זה שאני לא רוצה איתו שום קשר כי הוא באמת אדם קשה שמביא לי עצבים אבל באותה מידה ממשיכה לדבר איתו כשיוצא לי לראות אותו במקרה בימי הולדת וזה...ועכשיו גם כשאני אהיה במסיבה שלו זה בכלל יסתור
אנונימית
שואל השאלה:
לאיזה מקומות לא נעימים את מתכוונת?
אנונימית
כאילו מבחינת עכשיו שהוא ינסה להתקרב אלייך וזה ואת לא רוצה או שסתם יטריד ויעשה פרצופים
הקטע שזה יגרר למקומות לא נעימים בינך לבינו
אם את חושבת שלא תדברי איתו ולא תהיה אינטרקציה שתפריע לך או תעצבן אותך תלכי אבל אם את מרגישה שזה יהיה גרוע אז אל תחשבי על זה טוב טוב
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני מרגישה שאני רוצה ללכת כי אני ארגיש שהפסדתי אם אני לא אבוא מצד שני אם אני באה אני סותרת את עצמי בזה שאני לא רוצה קשר איתו
אנונימית
אל תלכי זה סתם יכאיב ויעצבן אותך למה זה שווה