5 תשובות
שואל השאלה:
לאלא זה באמת היה מוזר^^
לאלא זה באמת היה מוזר^^
אנונימי
תתמודד עם הסיטואציה ותנסה להחזיר לעצמך את הכבוד שלך, תתנהג כמו שאתה רואה לנכון ואם יש לך משהו כלפיה תתוודה
אל תברח מהמעשים שלך
אל תברח מהמעשים שלך
אני בטוחה שהיא לא זוכרת את זה. לרוב אנשים ביקורתיים כלפי עצמם ובטוחים שהם עושים משהו מביך גם כשהם מתנהגים נורמלי לגמרי.
שואל השאלה:
חחח דידי
חחח דידי
אנונימי
לא לטוס
באותו הנושא: