8 תשובות
מבינה אותך לגמרי, תנסי לדבר עם ההורה שהארוחה קשורה אליו ותגידי לו שאת מעדיפה ללכת לצד השני או להשאר בבית. תסבירי את הקושי שלך ללכת לשם ואני מאמינה שיבינו אותך. אם לא, גם להתמודד עם מקומות שאת לא רוצה בהכרח זה בסדר, מבטיחה לך שגם אני לא נהנת ללכת לארוחות אצל ההורים של אשתו של אבא שלי וכו'.
תעדכני מה היה בסוף ואת תמיד יכולה לכתוב לי בפרטי אם תריכה משהן❤
שואל השאלה:
הסברתי ועדיין לא הבינו אותי אבל תודה בכל זאת
אנונימית
אז תגידי שאת לא מרגישה טוב, גם עובד
שואל השאלה:
אני אנסה תודהה
אנונימית
בהצלחה חג שמח!
שואל השאלה:
חג שמח גם לך
אנונימית
כאחת עם הורים גרושים אני מבינה את הבאסה הזאת אבל זה משהו שפשוט לומדים לחיות איתו. תזכרי שלג זה רק ערב אחד ולא תעברי יותר מלשבת ולהקשיב לתפילות ולאכול. תדברי עם ההורים שלך על איך שאת מרגישה אם את מרגישה שלא אכפת להם כי באמת שאני בטוחה שאת כל כך חשובה להם. בהצלחה וכל טוב