התחברות הרשמה

שמתי קרם של סרווה אתמול והוא לא מרגיש שממש התייבש זה נורא ללכת לים ?

הקרמים שלהם נורא כבדים והוא לא התייבש
אני יוצאת ב11
אבל אני לא יכולה להכנס להתקלח בגלל הבגד ים עם הקשירות בגב זה קשה
זה בסדר ? זה לא ישרוף לי את העור
שמתי רק על הגוף לא הפנים
4 באפריל 2023, 08:55
בריאות העורCeraveעורשיזוףשמש    
תשובה אחת
כן נראלי
7
7Lia
באותו הנושא:
שמתי קרם של סרווה אתמול ואני הולכת היום לים.....
בנות הסבון של סרווה הוא טוב?
קניתי קרם לחות שח סרווה עם חומצה סליצילית הוא מתאים גם לפנים?
שמתי קרם לחות של סרווה (cerave) וזה שורף לי על הפנים זה אמור להיות ככה?
מי שהשתמשה בסבון פנים של סרווה הטורקיז, איך הוא?
גל ניקוי מקציף סרווה הוא טוב?
מה ההבדל בין הסבון פנים הכחול של סרווה לטורקיז של סרווה?
מי שהשתמש בג'ל ניקוי מקציף לעור רגיל עד שמן של סרווה מתי התחלתם לראות שינוי?
הקרם לחות של סרווה באמת טוב?
שטפתי פנים עם סבון פנים של סרווה ושמתי קרם לחןת של סרווה והתחיל לשרוף לי הפנים זה בסדר?
מישהו פה משתמש בקרם לחות של סרווה עם חומצה סליצילית ויכול להגיד לי אם הוא טוב?