2 תשובות
הגיוני הכל מופיע במערכת בטח אם אתה באותן בית ספר נהיגה
כן לא צריך להביא
אני חפני שהתחלתי פשוט אמרתי למורה שעשיתי תאוריה וכל מה שצריך וזהו
אני חפני שהתחלתי פשוט אמרתי למורה שעשיתי תאוריה וכל מה שצריך וזהו
באותו הנושא: