2 תשובות
הגיוני הכל מופיע במערכת בטח אם אתה באותן בית ספר נהיגה
כן לא צריך להביא
אני חפני שהתחלתי פשוט אמרתי למורה שעשיתי תאוריה וכל מה שצריך וזהו