4 תשובות
תדבר איתה על זה ואיך שזה גורם לך להרגיש
שואל השאלה:
אני לא יכול לפתוח את זה איתה שוב כי זה יתחיל להשמע אובססיבי
אני לא יכול לפתוח את זה איתה שוב כי זה יתחיל להשמע אובססיבי
אנונימי
אני חושבת שאם אתה רוצה שזה יצליח בניכם אתה חייב להמשיך להשתמש בתקשורת בריאה, קורה ששיחה אחת לא באמת מבהירה והצד השני לא באמת קולט שהוא ממשיך להתנהג בצורה פוגעת
אתה בטוח שהסברת את עצמך טוב?
שלא רק אמרת לה להפסיק עם ההתנהגות המסוימת וגם הסברת לה בדיוק איפה זה פוגש אותך?
אם תתייאש עכשיו, התסכול יצא בדרכים אחרות שיחריבו לכם את הקשר
אתה בטוח שהסברת את עצמך טוב?
שלא רק אמרת לה להפסיק עם ההתנהגות המסוימת וגם הסברת לה בדיוק איפה זה פוגש אותך?
אם תתייאש עכשיו, התסכול יצא בדרכים אחרות שיחריבו לכם את הקשר
אנונימית
מה קרה?
אנונימי