16 תשובות
אפשר תמונה?
אני אומרת שתעשי החלקה ותשקיעי בשיער בין אם זה שמפו ומרכל וכאלה.. נגיד לארגניה יש מעולים
בשורה התחתונה תעשי מה שיוצר נוח לך כי לחכות שזה יגדל זה יקח זמן וזה נראה מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
כןכןכן רק שניה
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אני לא ממליכה לישלוח תמונה
אנונימית
אוקיי תקשיבי לדעתי תגזרי את החלק החלק ולהאריך את השיער ואז את יכולה לעשות מחליקים
תצאי מהחלקה
שואל השאלה:
אני חשבתי על לגזור את כל החלק ולשים פאה הקטע שאני ממש מפחדת מה ילדים יגידו
אנונימית
בת כמה את?
לשים פאה? נראלי עדיף לחדש החלקה
אנונימית
שואל השאלה:
15
אנונימית
אני חושבת שהכי יפה יהיה לשקם את השיער. לגזור מה שחלק ולהתחיל להשקיע במסכה שמפו מרכך סרום וקרם טובים
תקני מסלסל שיער
ותעשי על החלק החלק
על תגזרי עדיין חכי עוד רצת שיארך בנתיים תעשי צמה או גולגול עד שיהיה אורך נורמלי ואז תשקמי אותו כמו שצריך
שואל השאלה:
לא יודעת מתאים לי גם תלתלים וגם חלק אז לא כזה אכפת לי איזה סוג שיער אבל כן אכפת לי שעכשיו יש לי חצי חלק חצי מתולתל בשיער וצוחקים עלי וכנראה יקח לזה שנתיים לגדול
אנונימית
איך את אוהבת אותך יותר?
שואל השאלה:
עם אתם רוצים תמונה של התלתלים תגידו
אנונימית