11 תשובות
כן זה מביך
זה מביך
מביך מביך
כן,טבעי להיות מובכת
שואל השאלה:
מה אני יכולה לעשות כדי שיפסיקו להביך אותי ככה?
אנונימית
כן, זה ממש מביך
תגידי שלא יתערבו בחיים הפרטיים שלך, זה לא עינינם את מי את אוהבת!
שואל השאלה:
כמובן שעניתי להם לא למרות שזה כן
אנונימית
כן ברור שהובכת מי לא
אנונימית