12 תשובות
כן תהיי גאה למה לא?
תהיי גאה במדינה שלך אל תפחדי
כן, מה יש לך לפחד?
שואל השאלה:
לא יודעת.. שישנאו אותי, כי אני כבר חצי שנה מכירה אותם וממש טוב לי איתם
אנונימית
למה שישנאו אותך? מה רע בישראל?
אנונימית
אם הם ישנאו אותך רק בגלל המדינה שנולדת בה בניגוד לרצונך, הם אנשים שפלים
שואל השאלה:
טוב אנסה
אנונימית
אם יש להם מבטא ערבי/נראה מסוכן, אז את מחרטטת משהו. כל סיטואציה אחרת אין שום בעיה
שואל השאלה:
לא שיש משהו רע בישראל, פשוט כאילו המוניטין שלנו בחו"ל ברצפה
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר מבטא ערבי לא הבנתי ^^
אנונימית
אבל מה זה משנה להם אם את חברה שלהם איפה את גרה? זה לא באמת צריך להיות חשוב
אנונימית