12 תשובות
כן קחי כדור זה בסדר
כן וכרית חימום
כן קחי משהו שיעביר לך את זה
אל תשני ככה שאת מרגישה רע
קמים הפוכים
קחי כדןר
קחי כדור זה ישפיע תוך חצי שעה כזה בינתיים חיהיה בטלפון או משהו ואז תלכי לישון
כן תקחי כדור או שתעשי לך מסאז לבטן או שימי מים חמים בתוך הבקבוד הזה ושימי על הבטן
תשתי תה תאכלי אולי שוקולד מריר תקחי כדור תחממי את האיזור של הבטן זה הכי מרגיע את הכאב
כרית חמה וכדור יפה שלי
לילה טוב
כן קחי כדור ולכי לישון
למה לסבול?
שואל השאלה:
אין לי כרית חמה עכשיו.. בחדר של אמא שלי ובן זוג שלה ואין סיכוי שאני אעיר אותם בשביל זה
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה לכולם❤
אנונימית
תאכלי משהו קטן תשתי מים קחי כדור ולכי לישון