9 תשובות
כם למה לא
כן* למה לא
כן יהיה
נראלי שכן?למה ספיציפי מחר יש כל יום אני חושבת..
שואל השאלה:
בגלל החג
אנונימי
וואו תודה החלטתי מה באלי מחר
וכן יש
כן, עשית לי חשק עכשיו
כנראה יפסיקו למכור רק בעוד יומים