9 תשובות
כם למה לא
כן
כן* למה לא
כן יהיה
נראלי שכן?למה ספיציפי מחר יש כל יום אני חושבת..
שואל השאלה:
בגלל החג
בגלל החג
אנונימי
וואו תודה החלטתי מה באלי מחר
וכן יש
וכן יש
יש.
כן, עשית לי חשק עכשיו
כנראה יפסיקו למכור רק בעוד יומים
כנראה יפסיקו למכור רק בעוד יומים
באותו הנושא: