6 תשובות
לדעתי לא.
פשוט עונים ישר שרואים וזהו..
פשוט עונים ישר שרואים וזהו..
לא למה אחרי חצי שעה אני משתדל לעונה מייד
זה לא קשור למושך או לא, יש תירוצים אחרים לסינון.
וכן, יש כאלה שחושבים שזה יגרום לך להימשך אליהם יותר.
וכן, יש כאלה שחושבים שזה יגרום לך להימשך אליהם יותר.
כן (אני מושך) (עם ריז) (@mati_zel08)
אני לא סובל שמסננים אותי אז בדרך כלל אני לא מסנן במכוון