5 תשובות
אני רוצה לנסות
כן זה טעים תנסו
חתיכת בזבוז כסף רול אפס עולים הרבה יותר מדי בישראל
ניסיתי, טעים מאוד ומגניב ממש אבל ממש מוגזם כל הטרנד הזה ואני לא אומרת סתם כי ראיתי 2 אנשים רבות מכות על זה ואחת שקנתה 15 קופסאות, מוגזם
אני לא מבינה איף אנשים מסוגלים לאכול את זה זה אשכרה לתת ביס בגלידה
באותו הנושא: