4 תשובות
שואל השאלה:
ואני בן חח
אנונימי
חחח אופס, מחילה :)
כן. פנטן הגביר לי את הנשירה. בסופו של דבר מצאתי שהכי טוב לי זה השמפואים הכי רגילים כמו הוואי או פינוק. ואם את רוצה לטפל בקשקשים ממליצה לך לקנות שמפו רפואי ולא שמפו של מותג מסחרי עם החומרים לא הכי מומלצים.
לפעמים יש רכיבים בשמפו שגורמים לנשירה לאנשים שרגישים לזה, אבל לא לכולם