4 תשובות
לא!!!!! זה דיי נפוץ שיש קרישים (זה מרירית הרחם) כשהמחזור כבר עומד להסתיים זה סבבה לגמרי
בגלל שהדם עובר דרך ארוכה מהרחם ועד לטמפון או לתחבושת, חלק מסוים ממנו עלול להיקרש במהלך הדרך. לפיכך, עלולים להופיע קרישי דם קטנים בדימום החודשי במיוחד במקרים של דימום מסיבי במיוחד.
במקרים חריגים בלבד, הקריש יכול להיות גדול מאוד ואז צריכה להידלק נורה אדומה בנוגע לקיום של מצב שנקרא קרישיות יתר בדם. כמו כן, במקרים מסוימים מה שנראה כקריש דם הוא תוצאה של הפלה טבעית שהתרחשה בשלב מוקדם מאוד של ההיריון.
במקרים חריגים בלבד, הקריש יכול להיות גדול מאוד ואז צריכה להידלק נורה אדומה בנוגע לקיום של מצב שנקרא קרישיות יתר בדם. כמו כן, במקרים מסוימים מה שנראה כקריש דם הוא תוצאה של הפלה טבעית שהתרחשה בשלב מוקדם מאוד של ההיריון.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מחזור אבל
אין לי מחזור אבל
אנונימית
אה יואו לא קראתי טוב סליחהה
באותו הנושא: