5 תשובות
זה סבבה לגמרי אל תחשבי יותר מידי זה פשוט זרם אז למה לא
זה לא שזה מגדיר אתכם או משהו
Bbl
לא מביך ככה זה כששיכורים
שואל השאלה:
הוא לא היה שיכור וזה היה בשיחה
פשוט אמרתי לו שאני אוהבת שקוראים לי ככה ומאז הוא קורא לי בייבי ומרגישה טיפה קרינג'ית
אנונימית
זה בסדר בתכלס
^^תגידי לו שאת רוצה שזה יבוא ממנו ולא כי אמרת לו.
או שתשכחי מזה