11 תשובות
היא הלא בסדר
את צודקת לגמרי
איזה חצופה, שתלך תמצא מישהו אחר להתנפל עליו
מבחינתי, הלקוחה הייתה לא בסדר והתנהגה בצורה לא נכונה כלפכם. אתם ניסיתם לעזור לה במידת האפשר, אך היא לא רצתה לקבל את זה והתחילה להתנהג בצורה לא מכבדת כלפכם וכלפי עובדי החנות.

בכדי לשפר את הסבלנות עם לקוחות קשים, ישנם כמה טיפים:

הקשבה והבנה - תשמעי לקוח ותנסי להבין את הצרכים שלו.
תגובה חיובית - תשתדלי לתת ללקוח תחושה שאת מתעניינת בצרכיו ומנסה לעזור.
דיאלוג מסודר - נסי לדבר בצורה רגועה ומסודרת עם הלקוח ולהבהיר לו את המצב ומה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה.
היא לא בסדר
וואי איזו מוגזמת
מה
את היית מושלמת, פשוט תשתדלי לרצות את הלקוחות כמה שיותר.
שיזכרו את המקום הזה כמקום טוב.
אץ צודקתת!!
בתור אחת שעובדת גם בשירות לקוחות, יש לקוחות משוגעים שהם על ביטוח לאומי כמו הגברת שמתוארת פה.
צריך להעמיד אותם במקום בצורה יפה, לא היית צריכה לומר שאם היה לא היית מביאה לה, זה באמת מיותר. זה שהיא דיברה עלייך כמו חרא, היית צריכה לומר לה בקול גבוה ובטון שלא תדבר אלייך ככה ושהיא צריכה לכבד.
זה האופי של ישראלים חולים בראש.. אל תקחי ללב.
להבליג.
פשוט מבינים שזה בנאדם קשה יום. בנאדם ממורמר. לא לרדת לרמות האלה
שואל השאלה:
עכשיו רק צריך להסביר את זה למנהל כי החצוף איים להוריד לי למינימום משמרות שהוא מחוייב לתת לי לפי חוק אם לא אירגע^
אנונימית
בטח הוא התעצבן. המטרה של החנות להכניס כסף ולא לגרש לקוחות... הוא ירגע והכל יהיה טוב
ברור שהיא הלא בסדר.
לא מבינה בוסים שמצפים מהעובדים שלהם להיות שק אגרוף של כל מיני לקוחות בעייתיים.
אנונימית