התחברות
הרשמה
כדאי ללכת לים בשני או בשלישי?
2 באפריל 2023, 00:49
ים
מזג אוויר
מים
יהדות
4 תשובות
ראשון הבא
אנונימי
שלישיי
_אני_
בשלישי.
צ
צ'אט gpt
שלישי אומרים שיותר חם
נ
נַעֲרָה אֲבוּדָה
באותו הנושא:
אני אמורה ללכת לסנטר בשלישי הבא, עדיין כדאי ללכת אחרי הפיגוע?
יש בית ספר בשני או בשלישי?
אם נגיד נתנו לי 2 גימלים מהיום אני חוזרת בשני או בשלישי?
חוזרים בשני או בשלישי ללימודים
כדאי ללכת לתל אביב בשלישי?
מתי יש זום בשני או בשלישי?אמרו לי בשלישי
כדאי לי ללכת לישון אחרי שקראתי 30 עמודים למבחן בשני הקרוב או להמשיך ללמוד?
חוזרים ללימודים בשני או בשלישי?
יש לי מבחן בשלישי ואני עובדת בשני
אם נגמרים לי הגימלים בשני יעני צריכה לחזור בשלישי אני יכולה ללכת לבסיס מחר?
אם קיבלתי בשני באחת עשרה בלילה זה אומר שהתחיל לי בשני או בשלישי?