10 תשובות
כן
תתעלמי מהן ותנסי להכיר חברות אחרות תוך כדי, אם הן לא ישימו לב אז הן לא רלוונטיות
כן אבל תתני להן עוד צ'אנס
החברה הכי טובה שלך נשמעת ממש חמודה תקבעי גם את ואל תזמיני אותן
כשחברות שלך נפגשות בלעדייך ואת מרגישה לא טוב, יש מספר דברים שאפשר לעשות כדי להתמודד עם המצב הזה. הדבר הראשון שכדאי לעשות זה לנסות להבין למה החברות הלכו בלעדייך. האם הן רצו להיות יחד כי הן חשבו שזה יהיה יותר נוח כך או שכנראה לא התכוונו לפגוש בלעדייך? אם זה המקרה הראשון, אפשר לנסות לדבר עם החברות ולהסביר להן שאת מרגישה לא נוח כשלא את כולן נמצאות יחד, ולבקש מהן לשקול את זה בעתיד. אם זה המקרה השני, כדאי לנסות לא לקחת את זה אישית ולא לתת לזה להשפיע על היחסים שלך עם החברות. כדאי לזכור שכל אחת מהן עדיין מתכוונת להיות חברה שלך ושאת לא נפגעת מזה.
אם זאת בת זוג שלך אני צנצנת
הייתי מציעה לך להיפרד ממנה מהר ולזרוק את כולם מכל המדרגות
שואל השאלה:
^הבעיה שאני איתה בשכבה
אנונימית
אז? תזרקי אותה
איזה בת זוג זאת?
תזרקי אותה ואת החברות האחרות
לא מגיע להן אותך
אנונימית