8 תשובות
יש בנות שהיו מתות להיות רזות, אם הוא לא אוהב את איך שאת נראת תחתכי ממנו.
אנונימי
שואל השאלה:
את צודקת ממש פשוט דיברנו על אקסיות שלו ומה הטעם שלו והוא אמר שהטעם שלו שמנמנות פשוט הגוף שלה יותר יפה אבל זה לא אומר ששלי לא יפה ככה אמר לי
את צודקת ממש פשוט דיברנו על אקסיות שלו ומה הטעם שלו והוא אמר שהטעם שלו שמנמנות פשוט הגוף שלה יותר יפה אבל זה לא אומר ששלי לא יפה ככה אמר לי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר שהגוף שלי גם יפה^^
הוא אמר שהגוף שלי גם יפה^^
אנונימית
אם הוא לא מעריך את איך שאת נראת והוא לא נמשך אלייך תחתכי את זה, את צריכה מישהו שיעריך את הגוף שלך ויאהב אותך כמו שאת ולא יגרום לך להרגיש פחות שווה מאחרות..
אנונימי
וואי בזריז אבל בזריז לנתק איתו קשר אבל דחוף, אחותי את אין לי מושג מי את אבל ההתנהגות הזאתי ממש אבל ממש לא מגיעה לך!! את הכי יפה שיש!! ולכל אישה יש את היופי שלה!!! הוא נשמע לי כמו אפס מאופס. מי אומר דברים כאלו!?!?!?
תגידי לו את זה, את כל מה שכתבת.
שזה לא פוגע ושאת בטוחה בעצמך ושאת מעריכה את זה שכנים איתך ואם זה מפריע לך טיפה אז תגידי
שזה לא פוגע ושאת בטוחה בעצמך ושאת מעריכה את זה שכנים איתך ואם זה מפריע לך טיפה אז תגידי
מה זה הוא אמר שהגוף שלי גם יפה, אני אישית הייתי נעלב כאילו את אופציה ב בשבילו...
אנונימי
לדבר איתו ולהגיד לו על זה
אני לא יודעת אם זה היה בכוונה רעה כי מן הסתם אני לא מכירה את הבן אדם אבל זה ממש לא יפה להגיד דבר כזה או להשוות בינך ולבין האקסית שלו בכללי (גם בין גוף לגוף)
בטוחה שאת יפה בעצמך
אם זה חוזר על עצמו לסיים את העניין חד משמעית
אני לא יודעת אם זה היה בכוונה רעה כי מן הסתם אני לא מכירה את הבן אדם אבל זה ממש לא יפה להגיד דבר כזה או להשוות בינך ולבין האקסית שלו בכללי (גם בין גוף לגוף)
בטוחה שאת יפה בעצמך
אם זה חוזר על עצמו לסיים את העניין חד משמעית
באותו הנושא: