7 תשובות
טוב?
לא הייתי סולחת
לא מכבד, אבל לא היית מפסיק תקשר על זה.
קודם כל מזל טוב
ואני לא הייתי אומרת כלום כי אולי היא מתכננת משהו או שאולי היא שכחה
קורה ששוכחים לפעמים, למרות שהיא החברה הכי טובה שלך
אולי היא לא יודעת שזה היומולדת שלך אני בעצמי לא זוכרת את כל הימי הולדת של חברות שלי ושל המשפחה שלי יכול להיןת שהיא פשוט לא יודעת או שכחה וזה בכלל לא בכוונה אל תמהרי לשפוט לרעה דוני אותה לכף זכות
מזל טוב
וזה לא מכבד בכלל
כנראה לא מגיע לך