5 תשובות
שואל השאלה:
כי יש אמירות סותרות בעניין הזה
כי יש אמירות סותרות בעניין הזה
אנונימי
שואל השאלה:
^אימאל'ה מה קשור לכבוש?
אתה מודע לכך שהמדינה שמייצאת את רוב הטרור לעולם זה איראן? ושהיא מ ממנת את חמאס וחיבאללה?
עכשיו תחשוב שלמדינה הזו יש גם נשק גרעיני?
את חי כאן במדינה? אתה מודע כמה שנים מדברים על הנושא של תקיפה באיראן? אין כאן שום עניין לכבוש, אין הגנה יותר גדולה מהתקפה ממוקדת לסיכול האיום.
וזה קיים בכל מדינה ריבונית אי אפשר אחרת.
פה יש יש סיירת מטכ''ל, שייטת 13, צנחנים וכל היחידות הקרביות שעוסקות יום יום בסיכול טרור.
מה אתה מחכה שמחבלים יתפוצצו כאן בישראל? מסכלים כמה שאפשר את הטרור מראש ובשביל זה יש יחידות מודיעין שמסייעת לכך.
ואותו הדבר לגבי מדינת טרור ענקית פועלים בכל דרך למנוע מהם גרעין ולצמצם כמה שיותר את הכוח שלהם.
זה כל כך בסיסי להבין את זה.
^אימאל'ה מה קשור לכבוש?
אתה מודע לכך שהמדינה שמייצאת את רוב הטרור לעולם זה איראן? ושהיא מ ממנת את חמאס וחיבאללה?
עכשיו תחשוב שלמדינה הזו יש גם נשק גרעיני?
את חי כאן במדינה? אתה מודע כמה שנים מדברים על הנושא של תקיפה באיראן? אין כאן שום עניין לכבוש, אין הגנה יותר גדולה מהתקפה ממוקדת לסיכול האיום.
וזה קיים בכל מדינה ריבונית אי אפשר אחרת.
פה יש יש סיירת מטכ''ל, שייטת 13, צנחנים וכל היחידות הקרביות שעוסקות יום יום בסיכול טרור.
מה אתה מחכה שמחבלים יתפוצצו כאן בישראל? מסכלים כמה שאפשר את הטרור מראש ובשביל זה יש יחידות מודיעין שמסייעת לכך.
ואותו הדבר לגבי מדינת טרור ענקית פועלים בכל דרך למנוע מהם גרעין ולצמצם כמה שיותר את הכוח שלהם.
זה כל כך בסיסי להבין את זה.
אנונימי
יכולים בכיף לפוצץ להם ת'צורה
סתם פחדנים
סתם פחדנים
לא יודעת
אבל בתקופת בנט היו מלאא אימונים והוא גם הקצה לזה תקציב
אבל בתקופת בנט היו מלאא אימונים והוא גם הקצה לזה תקציב
שאלת קיטבג של ילד בגן.
מה לא מובן ב צה''ל? צבא הגנה! צבא ה-ג-נ-ה מיומנת בלהגן על עצמה לא לתקוף.
זה לא צבא ש יכול עכשיו לקום ולחבוש. זה צבא ש מיועד כמה ש פחות לבזבז ולהיות שייטת בכל דבר.
צבא מקצועי הוא צבא ש יודע לאלתר.
מעבר לזה פוליטיקה לא תתן שום דרך גם לתקוף בלי שום קשר לזה.
בעקרון צה''ל יכול להשמיד מדינות בלי למצמץ עם הטכנולוגיה הכבוייה כגון יחידות ש אף אחד לא יכול לדעת עלהם כגון תלתן :)
מה לא מובן ב צה''ל? צבא הגנה! צבא ה-ג-נ-ה מיומנת בלהגן על עצמה לא לתקוף.
זה לא צבא ש יכול עכשיו לקום ולחבוש. זה צבא ש מיועד כמה ש פחות לבזבז ולהיות שייטת בכל דבר.
צבא מקצועי הוא צבא ש יודע לאלתר.
מעבר לזה פוליטיקה לא תתן שום דרך גם לתקוף בלי שום קשר לזה.
בעקרון צה''ל יכול להשמיד מדינות בלי למצמץ עם הטכנולוגיה הכבוייה כגון יחידות ש אף אחד לא יכול לדעת עלהם כגון תלתן :)
באותו הנושא: