19 תשובות
אף אחד בעולם לא צוחק עליינו. הרבה בעולם מזהירים שאם כל החוקים יעברו היחסים שלנו עם מדינות שונות יהיו פחות טובים.
צריך להיות לכולם אכפת מארהב, הם נותנים לנו כל שנה מליארדי דולרים בעיקר לביטחון (לדוגמא כדי לקנות מטוסים).
והשמאל לא רוצה מלחמת אזרחים
שואל השאלה:
אם ישראל היא דמוקטריה אמיתית, אז אני האיש הכי גבוה בעולם.
ישראל דמוקטריה מזוייפת.
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים שחושבים שהקיום שלנו תלוי בארה"ב מצחיקים אותי
אנונימי
^ דיי כבר לחפש
בשביל זה המפגינים מפגינים.
בשביל שתהיה דמוקרטיה.
^^
אתה אמיתי??
אתה יודע כמה ארהב עזרה לנו?
אנונימית
^ עדיף לסתום תפה מאשר לבלבל את המוח.
^^^^^
"דמוקרטיה מזוייפת"
שאלה , אתה תומך בדיקטטורה? כי לפי האופן שאתה מתנסח אני מתחילה לחשוב כך
אם תוריד את כל מה שקנינו מהכסף האמריקאי תראה שמבחינת ביטחון אין לנו כלום
שואל השאלה:
איפה ארהב הייתה ב1948?
או בשנת 1312? אה, לא קיימת חח. ועדיין עם ישראל התקיים. אז די לחיות באשליות שאנחנו תלוים בארהב, אם כבר ההפך.

בכל מקרה,
אני יודע שלא כל השמאל רע, אלא כמה מהם.. אבל כל ההפגנות האלו מיותרות ועושות בלאגן וגורמות לשנאה. אל תעיזו להגיד שלא.
אנונימי
אתה יודע שעכשיו 2023 כן?
העולם השתנה.
ארה"ב עוזרת לנו כרגע.
שואל השאלה:
ביידן שונא ישראל, ביידן גרוע ליהודים, אז עוזר הוא לא..
אנונימי
נראה לי אתה לא יודע מה זה דמוקרטיה
- הפגנה היא לא מיותרת , היא מביעה דעה וככה דמוקרטיה מתבטאת אלא אם אתה תומך בדיקטטורה , כן? ההפגנות ממש לא מיותרות הרפורמה נותת יותר מידי כוח לשלטון וכשיש יותר מידי כוח לשלטון מדינה הופכת לדיקטטורית .
2. העולם צוחק על נתניהו , לא על המפגינים
3. אנחנו לא המדינה היחידה שיש בה הפגנות מטורפות כרגע אתב יודע כן?
4.מה - אף אחד לא רוצה מלחמת אזרחים
5. מה (2)
f15
f16
f35
אפאצי.
כסף.
חסות כלכלית ומדינית.
עוד?
ברו לא מבין מה זה דמוקרטיה
אתה צודק בכל מה שציינת אחי,
הם גם הודו שהם כותבים את זה באנגלית כדי שישדרו את זה בחו"ל צריך להעיף אותם וזה לא חדש הם רק מביאים לפה התבוללות ומסתננים ומחבלים שגם זה חלק מההתבוללות שלהם הרבה מהם טוענים שלא מאמינים באלוקים והם באמת שונאי הארץ משחקים אותה כאילו זה קשור לשחיתות אבל בפועל רק הורסים גם באתרים ירוקים מסויימים יש מנהלים ראשיים עם אג'נדה דומה וכו..

ואפילו אהיה דוגרי בעיניין אתה יודע למה הם באמת נגד הרפורמה? לא בגללה כשלעצמה אלא כי הם חוששים מכמה דברים שיקרו עקב זה(האמת מלא מעט אבל בינהם)

1.) פטור גיוס לחרדים למרות שכבר יש משהו בסגנון של מצפון לשמאלנים ועובדה שתל אביבי היא בין הערים עם אחוזי הגיוס הנמוכים בארץ(תוכלו לראות בגוגל הם ליטרלי בין הכי נמוכים שיש ממשיכים להצביע לאותה עירייה שהביאה אותם למקום ראשון של יוקר מחיה/בכללי אולי מכל הערים בעולם)

2.) חוק העפת תומכי טרור שבג"ץ כבר ביטל יחד עם חוק עונש מוות(סעיף עם באלכם אבל שנינו יודעים שזה היה אמור להרוג מחבלים)

3.) חוק להוציא נשים מלוחמה כל סקר ומחקר בעולם מוכיח שבנות פחות מתאימות ללוחמה אחי אתם יכולים לבכות כמה שבאלכם על שיוויון אבל היא יכולה להיות הלוחמת הכי צלפית בעולם ומה שלא תירצו אבל בפועל ממוצע גובה הבנות בארץ הוא מטר שישים פלוס ואחוז מהן עוקף את המטר שבעים גם אם היא היתה פאקינג מאטל מן של שרירים ממוצע גובה הבנים בארץ הוא בסביבות המטר 77 אם הוא נפצע בשדה הקרב היא תסחוב אותו? יש סיבה שהן צריכות לעבור מיונים לפני ואת הבנים "זורקים" ללוחמה ושהן יכולות להכנס רק ליחידות מעורבות, בזמן שלבנים יש יחידות עם נטו בנים..

4.) להפריט את הקיבוצים ואת בתי המשפט והפסקת הפרוטקציות אין מה לעשות כל השחיתות ששמרה עליהם בפוזיציה שהם נמצאים אולי תחדל בשלב כלשהו...

5.) חינוך יותר יהודי ולהפוך אותנו למדינה קפיטליסטית יותר..

יש עוד מלא אבל ברצינות תבינו יש את ארצות הברית קנדה ואוסטרליה עשו טובה די להציק אנחנו לא מדינת כל אזרחיה ולא בהכרח אובר אכפת לי אם ההורים שלכם גרים ונולדתם פה אנחנו לא מדינה חילונית! תבינו את זה,
לא ניתן לזה לקרות האתנו דתיות ינצח הלהטבים והבנות החשופות היו לפני אלפי שנים בתקופת יוון ורומא וגם את היוונים והמתיוונים למינהם נצחנו והלהטב אדריאן ניסה למחוק אותנו במרד בר כוכבא אבל זה לא יקרה אנחנו נמשיך לנצח וזה רק עיניין של זמן עד שתקבלו פוש באק גם בצבא גם באזרחות וגם בשאר הדברים המדינה הזאת היא ליהודים/בני ישראל במלוא מובן המילה זאת לא מדינה של גויים אם גוי רוצה להיות פה הוא צריך כנדמה לקבל על עצמו כת שבע מצוות נוח וזה מה שקורה ויקרה בלא מעט רשתות וחדשות מדברים על לתת לגוש דן עצמאות אז הם מנסים להפטר מדרום תל אביב ובני ברק ה"last strong hold" הכשרים אולי של המחוז המתיוון הזה
די עם התעמולה זה כאילו אני רואה את התגובות השיקריות בחול שאומרים שאנחנו תלויים בארצות הברית היהודים בארצות הברית שעושים איתנו עסקים עושים מאינטרס וארצות הברית תלויה באותם אנשים כי הם מבססים את כל הכלכלה שלהם מעבר לזה שהכסף שהם מביאים לנו זה קופונים שבקושי רבע מכלל תקציב הצבא ובקושי אחוז מכלל תקציב המדינה, הטכנולוגיה היא שלנו ויהודי ארצות הברית והשאר ...
בבחירות הקרובות בארצות הברית אם יצליחו להתעלות מעל הרמאויות אולי יעיפו את ביידן ובכך ישלנו סיכוי טוב להחזיר את המצב לקדמותו אבל כך או כך היסטורית הסתדרנו בלא מעט מלחמות ללא ארצות הברית ואפילו כשבמובן מסויים היא היתה נגדנו בחרמות ועזרה לאוייב וכו
שואל השאלה:
המציאות אבל מוכיחה שכן
אנונימי
אף אחד לא רוצה מלחמת אזרחים.
השמאל לא רוצה מלחמת אזרחים ממש לא!!!
זה גם לא הפגנות מיותרות
אנונימית