3 תשובות
תלוי ביחסים של המורה והטסטר
מניסיון שלי, לרוב לא אומרים למורה ופשוט את ומורה מחכים לסמס אם עברת
מניסיון שלי, לרוב לא אומרים למורה ופשוט את ומורה מחכים לסמס אם עברת
לי אמרו ישר כשעברתי אבל בדרכ מחכים להודעה
אנונימית
זה לא עובד ככה עכשיו אני אסביר הטסטר הכל אצלו רשום במחשב טעויות במידה והוא לחץ ברקס זה נרשם הוא לא זה שיספר הם שולחים את התוצאה קודם למזכירות של המורה שלך ואז המזיכרות שולחים לך עם עברת או לא ואז הם יתקשרו אלייך לוודא שהמסרון התקבל אלייך או לא והם גם שולחים 3 לפעמים להיות בטוחים שזה נשלח
באותו הנושא: