2 תשובות
בתכלס מה זה משנה איך זה נתפס בעיניי אחרים? זה יום הולדת שלך וזכותך להזמין את מי שאתה רוצה ואם הן ידידות טובות שלך אז ברור שכן, תזמין אותם ותהנו כולכם! והן גם בטח יהיו ביחד אז הן לא ירגישו מבודדות עם כל הבנים.
ברור שזה בסדר.
באותו הנושא: