5 תשובות
זה לא מפחיד, זה נחמד דווקא.
מאוד כיף לראות את הנוף מהחלון, את העננים, חוויה מיוחדת.
זה לא מפחיד..ממש לא. ההמראה נמשכת כמה שניות ואת כבר בשמיים ..בהתחלה המטוס זז לאט על המסלול ואז הוא עוצר ו...ממריא. זה באמת כמה שניות.לא להיבהל.
לא מפחיד זה חוויה
זה ממש כיף
אני לא יודעת לא טסתי אף פעם אבל נשמע לא כזה מפחיד, תנסי לנשום ואולי לשחק בצעצוע לחץ או איך שלא קוראים לזה, אפילו תעצמי עניים ותחכי שייגמר, בכל מקרה טיסה נעימה