8 תשובות
יש לי חברה שנולדה ב1 לאפריל והיא לא קיבלה בריונות וכאלה
שואל השאלה:
^צחקו עלייה?
^צחקו עלייה?
אנונימי
למה שיצחקו מב
לא ^^
אני מקירה מישהו שנולד ב1 לאפריל
אני
לא מה פתאום בריונות
עקיצות כן
לא מה פתאום בריונות
עקיצות כן
שואל השאלה:
מזל טובב
מזל טובב
אנונימי
תודה 3>
באותו הנושא: