6 תשובות
תניחי לה ותני לה כמה זמן שהיא צריכה
שואל השאלה:
אנחנו בנות...
אנונימית
^אה אופסי, תיקנתי
שואל השאלה:
היא כתבה שנהנתה ושהיה לה נעים אבל כן יש לה תהיות לגבי ההמשך. מתי לכתוב לה שוב?
אנונימית
תשחררי ותני לה את הזמן שלה
לתת לה זמן