6 תשובות
תניחי לה ותני לה כמה זמן שהיא צריכה
שואל השאלה:
אנחנו בנות...
אנחנו בנות...
אנונימית
^אה אופסי, תיקנתי
שואל השאלה:
היא כתבה שנהנתה ושהיה לה נעים אבל כן יש לה תהיות לגבי ההמשך. מתי לכתוב לה שוב?
היא כתבה שנהנתה ושהיה לה נעים אבל כן יש לה תהיות לגבי ההמשך. מתי לכתוב לה שוב?
אנונימית
תשחררי ותני לה את הזמן שלה
לתת לה זמן
באותו הנושא: