5 תשובות
מה קרה?? התקף חרדה?
תנשמי עמוק, תקראי להורים או לאחים אם יש לך ואם את מרגישה לא בנוח פשוט תעזבי את הטלפון ותנשמי באופן סדיר, לא להילחץ
את בסדר❤
שואל השאלה:
אני כבר 3 שעות ככה
אנונימית
מה מלחיץ אותך?
שואל השאלה:
אני לא בלחץ
אנונימית
אז מה קרה? שכבת? או שסתם התעוררת ככה..?