5 תשובות
זה עניין אינדיבידואלי לדעתי כל אחד יכול להגדיר משהו אחר כבגידה את יכולה לשלוח לי ואגיד לך את דעתי :)
לי אבל תביאי פרח כי אני חדש
בכיף
באהבה :)
לי,בכיף אהובהה
באותו הנושא: