64 תשובות
יאוו זה מחר חחח
אני בטח אשכח מזה אבל אם לא אז לעבוד שוב על חברות שלי למרות הן כבר הפסיקו להאמין לי
אני מתכנן להתנהג כאלו יש לי מתיחה ענקית למשך חודש וכולם יפחדו.
לישון לישון לישון לישון
לישון
ולחברה שלי יש יום הולדת אז לומר לה מזל טוב
וזהו.
אה ולהחליף חודש בלוח שנה

ואולי כמה מתיחות טלפוניות
בעיקר לישון
כלום, אני בחו"ל
חבל כי דווקא היה לי רעיון לאחלה מתיחה
אני בחו"ל אז זה קצת בעייתי, אבל אחותי קנתה פרינגלס שיוצא ממנו נחש ועוד משהו
ובטח סתם אשלח הודעות שילחיצו או ישמחו לשווא אנשים.
לומר לחברה הלסבית שלי שאני לסבית ואני רוצה אותה
לגלח לאחות שלי את השיער
אנונימי
לזייף חטיפה זה הולך להיות מטורף
אני אהיה בטיולל
כנראה אמרח משחת שיניים בתוך אוראו ואחלק לכל החברות שלי ולמדריך שלי
בללמוד לפסיכומטרי איכ
עומד להחליף מילים במקלדת בטלפון של אחותי.
אנונימי
לעבוד על ההורים שלי שברחתי מהבית
כלום
אין לי כלום , רציתי לעשות משהו אבל אין לי השראה
לצאת מהארון בפני ההורים בתור טרנסג'נדרית שנמשכת לכפות רגליים
אנונימי
לשאול את הקראש ואם זה לא הדדי אז לכתוב אחד באפריל שמח
להתקשר לחברים שלי ולספר להם שהם הולכים להשיג bitches, ואז להזכיר להם איזה יום זה
^אהבתי
לישון
להתייחס לזה כיום רגיל
כלום. מתיחות זה דבר נוראי
למות
לכתוב לאחד מהחברים שלי ''אנחנו צריכים לדבר'' ואז לסנן למשך שאר היום
יומולדת לאבא שלי
להוריד לצ'ארלי עוקב
כלום
אני הולכת לנקות לפסח
הרבה
לראות את הגמר של הישרדות
אנונימית
לחגוג לי יום הולדת כי העברי שלי יוצא לי ב1 באפריל
יש שבת חתן לדוד שלי אז אני כנראה כבר אחשוב על משהו
לשאול את המניקוריסטית שלי אם אפשר לעשות בנייה ברגליים
אנונימית
כלום, מתיחות זה דבר מטומטם
להדביק לאחותי בלון עם סלוטייפ למיטה ולצייר עליו פרצוף מפחיד והדבר הראשון שהיא תראה כשהיא תקום זה יהיה זה
אנונימית
לחרבן באמצע החדר של אחותי בזמן שהיא ישנה ואז לנעול אותה ולצאת מהבית
אנונימי
לכבוד ה-1 באפריל אני הולך להגיד לחברה שלי שאף פעם לא אהבתי אותה באמת כי אני הומו בארון
אנונימי
להביא מרציפן למישהו
לעבוד את השם ולחגוג את חג הפסח
לשים בדיסקורד את התמונה פרופיל והמשתמש של מישהו ולהעמיד פנים שאנחנו הוא

אני עושה את זה עם עוד 6 אנשים.
להגיד מזל טוב לשתי חברות שלי
לחברה שלי יש יומלדת אז אני יעשה כאילו שאני לא זוכרת ואז ב23:45 אני באה אליה עם מתנות וזה
אני בטח סתם אטריל מישהו בווטסאפ
ללכת לבית כנסת ולאכול אוכל טעים
להגיד להורים שלי שאני לסבית ושיש לי חברה ( מתיחה)
אנונימית
כלום
כלום יצא על שבת זה באסה
כלום
אני ליטרלי באטמן.
כלום
לקרוא ספרים או ללכת לבית כנסת או לישון
כלום
די הרבה יש למישהי יומולדת ( לא באותו יום באיחור היא חוגגת):
לזרוק עליהם מקקים
מן הסתם משחת שיניים האוראו
בושם מקולקל + מקולל
קקי מזויף
שכאילו עשיתי קעקוע
לצייר ג'וקים בכל מקום אפשרי בבית פלוס לשים ניילון נצמד על האסלה פלוס הבני דודים שלי מגיעים מחר מאנגליה אז הם עומדים ליפול לכל מתיחה הכי מטומטמת שיש ולכן כן, אני עומדת להחליף בין הסוכר למלח.

למה אני כותבת בכלל תגובה בפאקינג שאלה חמה אני צריכה להפסיק
הרעיון שלי היה לקחת קופסת ריטלין ריקה להשים בתוכה טיקטק בצבע לבן ואז לזייף שאני שותה מלא כדורים אבל זה בעצם טיקטק.
תיזהרו לגנוב ממני את המתיחה!!
אנונימית
ללכלך את כל החפצים של חברה שלי בסיד וללכת לעבודה
אנונימי
אני נראלי שאני הולכת לכתוב לידיד שלי את השיר jenny(i wanna ruin our friendship)
^חכם האמתתת ואז גם תוכל לבדוק את התגובה שלהם והכל
המון בהצלחה חח
אני בחול לצערי
לברוח מהבית
לא מתכנן כלום זה בשבת
לתקוע את אחת החברות בשירותים ולהשים לה שיר מפחיד ולהדליק לכבות את האור
אצא מהארון בתור טרנסג'נדר אבל הטוויסט בעלילה הוא שאני באמת טרנסג'נדר אז אוכל לצחוק על זה שזה בדיחה בגלל אחד באפריל
אנונימי
נכון גנבתי ממך אחרי שכתבת בשאלה שבחמות^
אנונימית