15 תשובות
בארור
אני מפלצת הספגטי!
אני טיפוס יותר של מפלצת החצילים המעופפים...
זו רק דעתי.
זו רק דעתי.
אני סוגדת לה
מה זה?
לא.
אבל בחדי קרן מעופפים כן d:
אבל בחדי קרן מעופפים כן d:
כן d:
אני גם מאמינה בחד קרן הוורודה שמלקקים לה את התחת היא מגשימה את כל המשאלות
אני גם מאמינה בחד קרן הוורודה שמלקקים לה את התחת היא מגשימה את כל המשאלות
חח, רגע.. דאמט וואט? o.o
אה, לא ממש. וואו, רגע למה שמתם לכולם מינוסים? מה הקטע?
אני החד קרן!
high five:p
כן, הללו את כבודה ואת רוטבה של המפלצת.
ברור וגם בנמלים בארץ השגולגול שרוקדות הארלם שייק עם כובע ברט:)
שואל השאלה:
אבל היא קיימת
קבלו קישור-
אבל היא קיימת
קבלו קישור-
אנונימי
חח חחח חחח חחח חחח חחח חח חח חחח חחח חחח חחח חחח חחח מה?! חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חח חחח חחח חחח חחח חחח חח חחח חחח
באותו הנושא: