13 תשובות
כי אנשים בעולם מטומטמים זה ידע בסיסי
כי את בטח חופרת על זה גם אני אוהב אנימה אבל יש אנשים שזה פשוט האישיות שלהם
אולי הבעיה היא לא בזה שאת רואה אנימה
הבעיה היא בך עצמך כנראה
גם אני הייתי צופה באנימה פעם והיו לי חברים
תעשי הפרדה בין אנימה לחיים האמיתיים
די כמה אטימות וילדותיות
אוקיי אז מי שלא רוצה להיות חבר שלך רק כי את רואה אנימה תגידי לו תודה כי את לא צריכה חברים כאלה ששופטים אנשים על פי הסדרות שהם רואים
שואל השאלה:
אני לא מהאלה שחופרים
אני אפילו לא מדברת על זה כי אני יודעת מה יהיו התגובות של אנשים
פשוט פעם איזה מישהי ראתה את הרקע בטלפון שלי והתחילה
אנונימית
יש אנשים חראות ויש אנשים סבבה תחתכי קשרים עם החראות ותיצרי קשרים עם הסבבה
(גם אני אוהב אנימה)
אוקיי דבר ראשון ואללה צודקת אבל יש ויש.
אם הילדים בכיתה שלך לא אוהבים את זה שאת רואה אנימה אז שילכו לראות תחופים של סודות שלהם. את עוד תמצאי חברים שלא אכפת להם שאת רואה או שגם הם רואים אנימה.
ותתפלאי זה לא קשה למצוא אנשים שאוהבים אנימה. יש מלא ולא כולם בסנטר
באיזה כיתה את?
ואיפה את גרה?
אם אין לך חברים רק בגלל שאת אוהבת אנימה זה פשוט ממש ילדותי וטיפשי מצידם.
ניסית להכיר חברים? יכול להיות שהבעיה היא פשוט בחוזר כישורים חברתיים? או שאנשים מתביישים לגשת
שואל השאלה:
תגיד וואן פיס שווה את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
וואו
אנונימית
כן וואן פיס ממש שווה את זה
נכון ג'וג'ו אחד הטובים