9 תשובות
כי אתה לא עונה מהמשתמש שלך, אלא מאנונימי
שואל השאלה:
הבנתי את זה,אבל למה?
הבנתי את זה,אבל למה?
אנונימית
שאלה טובה אני מניחה שמי שיענה פה ישער את מוזמנת לשאול את נאמני האתר tho
כי מי שעונה מאנונימי זה לא נכנס לו לפרופיל (למצטבר של הפרחים)
כי את כשמקבלים פרח זה כתוב בפרופיל ואם ענית מאנונימית את כנראה לא רוצה שידעו שזאת התשובה שלך
כי רואים את הפרח בפרופיל שלך ואם אתה אנונימי אז אתה לא מהפרופיל שלך
אנונימי
מי שעונה מאנונימי הפרח לא נחשב לו
כי אתה מאנונימי. זו הסיבה
כי את אנונימית אז גם הפרח